BESTELLING / COMMANDE

Noteer de naam, code en prijs van het product en vul deze op onderstaand formulier in.

U krijgt van ons een bevestigingsmail, met betalingsmogelijkheden en porto-kosten voor België (Kiala leveringen, 4 euro per verzending).

Groepeer je bestellingen, de verzendingskosten voor één stuk of meerdere stuks blijven hetzelfde.

Vanaf 35 €, gratis levering in Brussel en Vlaams Brabant.

««««««««««««««««««««««««««««««««««««       »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» 

Notez le nom, code et prix de l'article et complétez-le dans le document ci-dessous.

Vous recevez un mail de confirmation, avec les possibilités de payement et les frais de port pour la Belgique (Livraison dans les points de Kiala, 4 euro par envois).

Groupez vos commandes, les frais de livraisons restent identiques pour une pièce ou plusieurs pièces.

À partir de 35 €, nous livrons gratuitement à Bruxelles et Brabant Wallon.

 



Algemene voorwaarden (texte FR en bas)


Definities

In deze algemene voorwaarden worden de hiernavolgende termen in de navolgende betekenis gebruikt, tenzij uitdrukkelijk anders is aangegeven.
De verkoper : de persoon die verkoopt.
De klant : een wederpartij die een natuurlijke persoon is en die koopt.

Deze voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, offerte en overeenkomst tussen de verkoper en de klant waarop de verkoper deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.
Eventuele afwijkingen op deze algemene voorwaarden zijn slechts geldig indien deze uitdrukkelijk schriftelijk zijn overeengekomen.

1. De producten:
De aangeboden artikelen worden zo duidelijk en waarheidsgetrouw mogelijk afgebeeld en/of beschreven op de website en/of in schriftelijke aanbiedingen en bezitten de eigenschappen die door de verkoper in het aanbod worden genoemd. De kleuren en afmetingen kunnen soms lichtjes verschillen, maar zullen zo getrouw mogelijk zijn aan het voorgestelde originele. Op de website wordt duidelijk aangegeven wat de klant bij aankoop verschuldigd is en wat zijn rechten en verplichtingen zijn, indien men op het aanbod ingaat.

2. De bestelling:

De verkoper levert pas uit na ontvangst van betaling. De levering wordt zo snel mogelijk uitgevoerd, waarbij de voorgestelde leveringsdatum meegedeeld in de betalingsvoorwaarden, indicatief is.  

3. Retourneren van zendingen:
Voor alle aankopen geldt een zichttermijn van 7 dagen. De zichttermijn houdt in dat de klant het recht heeft binnen 7 dagen de artikelen zonder enige verplichting zijnerzijds in originele verpakking te retourneren. De geretourneerde artikelen mogen niet gebruikt of beschadigd zijn. Tevens dient de klant alle voorwaarden voor terugzending na te leven. De kosten voor het verzenden en het retourneren van de zending komen ten laste van de klant. Na ontvangst van de zending en goedkeuring van de verkoper over de staat van de producten, wordt binnen 14 dagen het geld van de klant teruggestort.

4. De levering:
De verkoper doet zijn uiterste best om de bestellingen zo spoedig mogelijk te leveren. Indien de levering vertraging oploopt - hetzij door tijdelijk niet in voorraad zijn, hetzij om andere redenen - of indien een bestelling niet of slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, zal de klant daarvan bericht ontvangen.
Indien de verkoper een leveringstermijn heeft opgegeven, is deze indicatief. Een opgegeven levertijd is dan ook nimmer een finale termijn. De uiteindelijke levertijd zal de opgegeven levertijd echter nimmer met meer dan een week overschrijden, tenzij er sprake is van overmacht. De verkoper zal de klant steeds op de hoogte houden van mogelijke vertragingen. De klant heeft dan altijd recht om af te zien van de aankoop en de betaalde som zal teruggestort worden aan de klant.
De bestelingen worden verstuurd via Kiala, alleen indien anders vermeld. De verzendingskosten zijn ten laste van de klant, en worden duidelijk vermeld in de betalingsvoorwaarden. De verzendkosten kunnen altijd nagekeken worden op de site van Kiala.

5. Het versturen:
De verkoper draagt het risico van beschadiging en verlies van de artikelen tijdens het versturen naar de klant. Nadat de artikelen door klant in ontvangst zijn genomen, gaat het risico van beschadiging en verlies op de klant over.

6. De garantie:
De verkoper garandeert de deugdelijkheid en/of bruikbaarheid van de door haar geleverde artikelen, conform de aangeboden specificaties op de webwinkel. De op de factuur vermelde dagtekening geldt als ingangsdatum voor de garantie.
Lichte kleurveranderingen of verschillen in grootte te wijten aan de fabricage-technieken kunnen voorkomen en kunnen geen weigering van goederen teweeg brengen.
Ingeval van zichtbare gebreken dient de klant het artikel op kosten van de verkoper  te retourneren binnen de zichttermijn van 7 dagen, onder mededeling van het gebrek. De voorwaarden van terugzending worden door de verkoper meegedeeld en moeten gerespecteerd worden door de klant. De verkoper verplicht zich ertoe om het product te vervangen of indien het niet meer voorradig is, de betaalde som terug te betalen.
Bij artikelen die de klant op eigen initiatief opstuurt, komen de vervoerskosten voor diens rekening. De verkoper  is in dat geval niet aansprakelijk voor schade ontstaan tijdens het vervoer.

7. Terugbetalingen:
Reeds betaalde bedragen voor artikelen die binnen de zichttermijn worden geretourneerd of door de klant verrichte vooruitbetalingen, op grond van door de verkoper gestelde voorwaarden, zullen bij het niet tot stand komen van de verkoop worden terugbetaald.
Artikelen die speciaal voor de klant worden besteld worden niet door de verkoper retour genomen.

8. Overige bepalingen:

Voor de gevolgen van zetfouten op de website of andere vormen van media kan de verkoper geen aansprakelijkheid aanvaarden.

Door het plaatsen van een bestelling verklaart elke klant zich zonder voorbehoud akkoord met bovenstaande.


Conditions générales de vente (NL tekst bovenaan) 

Définitions

Dans les conditions générales de vente, les termes suivants seront utilisés comme défini, sauf exception indiquée autrement
Le vendeur : la personne qui vend
Le client : la personne naturelle qui achète
Ces conditions générales sont valables pour chaque annonce, offerte, achat et convention entre le vendeur et le client, sauf s'il y a eu une dérogation spécifique et écrite pour une des conditions acceptées par le vendeur.

1. Les produits :
Les produits proposés dans le site web donnent une image le plus réelle et claire des produits et la description des produits est définie le plus réelle possible. Les couleurs et dimensions peuvent parfois différencier légèrement, suite à la fabrication. Sur le site web et dans le mail de confirmation, les prix, les droits et obligations du client sont clairement indiqués pour chaque objet qu'il veut acheter.

2. La commande :
Le vendeur ne livre qu'après la réception du payement. La livraison sera faite au plus vite, en fonction de la date de livraison indicative dans les conditions de vente.

3. Le retour des articles :
Pour tous les achats, une période d'approbation de 7 jours est possible. Durant cette période le client a le droit de retourner les articles sans aucune obligation dans son emballage d'origine. Les articles retournés ne peuvent pas être utilisés ou endommagés. En outre, le client doit respecter toutes les conditions du retour fournies par le vendeur. Le coût pour l'expédition d'envois et de retour est aux frais par le client. Dès réception de l'envoi et l'approbation du vendeur sur l'état de la marchandise, le vendeur remboursera le montant dans les 14 jours suivant le client.

4. Livraison :

Le vendeur fait tout son possible pour livrer les commandes le plus rapidement possible. Si la livraison est retardée - sois temporairement en rupture de stock ou pour d'autres raisons - ou si une commande ne peut être que partiellement livrée, le client recevra un message. Si le vendeur a donné, une date de livraison est toujours à titre indicatif. Une date de livraison donnée n'est jamais une date définitive. La date de livraison finale ne dépassera jamais le temps de livraison de plus qu'une semaine, sauf s'il y a force majeure. Le vendeur s'engage à continuer d'informer les clients des retards potentiels. Le client peut toujours refuser l'achat et le montant versé sera remboursé au client si la date de livraison réelle dépasse la date de livraison indiquée + 7 jours. Les paquets sont envoyés par Kiala, sauf indication autrement. Les livraisons sont supportées par le client, et sont clairement indiquées dans les conditions de paiement. Les tarifs peuvent toujours être vérifiés sur le site de Kiala.

5. Envoi :
Le vendeur supporte le risque des dommages et pertes d'objets pendant l'expédition au client. Après les articles ont été réceptionnés par le client, les risques de dommages et de perte sont pour le client.

6. La Garantie :
Le vendeur garantit la solidité et la pertinence des articles livrés par elle, conformément aux spécifications sur le site web. La date de facturation est la date de la garantie. Légers changements de couleur où les différences de taille à cause de techniques de fabrication ne peut pas empêcher et ne peut pas provoquer un rejet de marchandises.
En cas de défauts visibles, le client a le droit de retourner l'article dans les 7 jours de la période d'approbation, en notifiant clairement le défaut. Le vendeur s'engage à remplacer le produit ou si rupture de stock, de rembourser la somme payée. Le client est tenu à renvoyer les articles par le moyen de transport indiqué par le vendeur. Pour les articles que le client renvoie sur sa propre initiative, les frais de transport sont pour le client. Le vendeur n'est donc en aucun cas responsable des dommages pendant le transport.

7. Remboursements :
Les articles déjà payés et qui sont retournés par le client durant la période d'approbation, suivant les conditions fixées par le vendeur, seront remboursés. Seuls les articles avec des défauts seront remboursés par le vendeur avec les frais d'envois, les autres articles seront remboursés sans frais d'envois.
Articles spécialement commandés pour le client ne seront pas repris par le vendeur.

8. Autres dispositions :
Pour les erreurs de frappe sur le site web ou d'autres formes de fautes par les médias, le vendeur n'accepte pas la responsabilité.

En passant une commande, chaque client déclare accord avec les conditions générales de vente sans réserve ci-dessus.